Medlemsinformation #11

Kære medlemmer,

Fra bestyrelsens side, vil vi gerne være sikre på at alle har modtaget den skrivelse, som Hedensted Kommune har sendt ud til beboere i grundejerforeningen. Vi har af den årsag linket til en udgave af dokumenterne i denne informationsskrivelse.

Indholdet fra Kommunen er vigtigt, fordi det er en del af den overdragelse af etaperne 1, 2, 3 & 4 som forventes genoptaget her i efteråret.

Der har været stillet spørgsmål til, hvem man som borger skal kontakte, såfremt der er spørgsmål, til indholdet af Kommunens brev. Det er i den forbindelse Kommunen som alle med spørgsmål skal rette henvendelse til.

Link til dokumenterne: https://gf-lilledalbybakker.dk/dokumenter/

Specielt for Etape 2 & 4

Bestyrelsen har modtaget forslag til reetablering fra Kommunens side. Forslaget bliver vendt i bestyrelsen på næstkommende bestyrelsesmøde, hvorefter eventuelle slutforhandlinger med Kommunen indledes. Det er fortsat målet at få både Etape 2 & 4 reetableret og overleveret i indeværende år.

Specielt for Etape 3

Bestyrelsen er for kort tid siden blevet orienteret om at arbejdet med reetablering af Etape 3 er blevet udskudt til 28. august. 

Der påbegyndes således IKKE noget arbejde i Etape 3 på mandag d. 14. august.

Med venlig hilsen,

Bestyrelsen
Grundejerforeningen Lille Dalby Bakker

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *