Kære medlemmer,
Fra bestyrelsens side, vil vi gerne være sikre på at alle har modtaget den skrivelse, som Hedensted Kommune har sendt ud til beboere i grundejerforeningen. Vi har af den årsag linket til en udgave af dokumenterne i denne informationsskrivelse.
Indholdet fra Kommunen er vigtigt, fordi det er en del af den overdragelse af etaperne 1, 2, 3 & 4 som forventes genoptaget her i efteråret.
Der har været stillet spørgsmål til, hvem man som borger skal kontakte, såfremt der er spørgsmål, til indholdet af Kommunens brev. Det er i den forbindelse Kommunen som alle med spørgsmål skal rette henvendelse til.
Link til dokumenterne: https://gf-lilledalbybakker.dk/dokumenter/
Specielt for Etape 2 & 4
Bestyrelsen har modtaget forslag til reetablering fra Kommunens side. Forslaget bliver vendt i bestyrelsen på næstkommende bestyrelsesmøde, hvorefter eventuelle slutforhandlinger med Kommunen indledes. Det er fortsat målet at få både Etape 2 & 4 reetableret og overleveret i indeværende år.
Specielt for Etape 3
Bestyrelsen er for kort tid siden blevet orienteret om at arbejdet med reetablering af Etape 3 er blevet udskudt til 28. august.
Der påbegyndes således IKKE noget arbejde i Etape 3 på mandag d. 14. august.
Med venlig hilsen,
Bestyrelsen
Grundejerforeningen Lille Dalby Bakker